torsdag, juni 29, 2006

Bråttom bråttom!

Shit, har nyss signat in mig på bloggportalen vilket betyder att alla som går dit kan hitta min blogg. Rubriken där lyder Karaoke mina vänner och hittills har jag inte ens nuddat vid detta underbara ämne. Men det gör jag nu genom att delge er min repertoar från den senaste omgången som i lördags brakade loss i Lars och Lindas trädgård. Jag började med Dios Holy diver (misfit, öh, ja det var det). Sedan kom en kille som var lite i gasen efter Sveriges VM-förlust mot Tyskland. Han ramlade rakt över en sandlåda som sprack, och sedan välte han en högtalare, så man kan väl säga att festen kom av sig en liten smula...

Valde sedan Rock me med Abba och det var mer min biff kan man säga. Fast folk var lite för nyktra och det var lite för många grannar och, ja. Måste skaffa egen lokal!

Inga kommentarer: