måndag, mars 05, 2007

Stort tack till:

Lars, Martin, Karin, Monika, Stefan, Ica, Linda H, Linda W, Fredrik, Linda V, Jakob, Finn, Emma, Mange, Micko, Minna, Pepe, Matilda, Micke, Sussie, Adde, Vickie, Lotta, Selle, Mia, Mirre, Josse, Clarre, Sara, Erik, Sammy, Hella, Dalle, Tessa, Katta, Svensson, Peter för en helt UNDERBAR 35-års fest.

Jag hade sjukt kul och tackar allra ödmjukast för alla fina presenter och glada tillrop.

OCh visst innehöll festen några löpsedelsmässiga inslag:

Bison näckade till ”Jag klär av mig naken”.

Jag visade en grej för att få Tessa att stanna lite längre.

Micko lånade min handduk.

Minna trodde att det var Martin som fyllde år.

Josse svepte en vinare så snabbt att hon tvingades avvika alldeles för tidigt.

Nu har jag bara en önskan kvar: mejla mig dina partybilder så att alla som slinker in på denna sajt kan få ta del av hur roligt vi hade.

OM jag glömt någon i uppräkningen av namn beror det bara på slarv.

Puss och kram alla SKÖNA!

Inga kommentarer: