fredag, april 04, 2008

Hälften kvar...

Jag har kanske inte gjort mig världsberömd för att ha någon god karaktär precis. Har fått för mig att det inte är någon idé att jag bestämmer mig för något, typ att sluta med godis, för jag kommer ändå inte att kunna hålla det. Med stegräknaren är det annorlunda. Har bestämt mig för att snittgå 10 000 steg om dagen denna vecka. I dag är det fredag och jag har gått 36 102...

Men skam den som ger sig. Om jag tar en timme i kväll och två ordentliga promenader i helgen kommer det att fixa sig.

2 kommentarer:

Annis sa...

Heja på! Skulle faktisk vara lite kul att få svart på vitt hur många fotsteg man tar per dag....eller inte?

Kram Annis

Anonym sa...

Svårt att få ihop stegen på helgen märker jag....F*n vad man får gå...Det är ju så tråkigt...Man märker att man går en hel del på vardagen i jobbet....Då behöver man bara tillägga med ngn promenad...Nu får jag ju gå flera promenader...urk!!!