lördag, april 19, 2008

Röstrost?

Alla som känner mig vet att jag älskar att sjunga. Jag gör det rätt ofta i vanliga fall. Men nu har det inte blivit mycket av den varan på länge. Kören ligger på is som sagt så nu är min fråga: kan rösten rosta ihop? Kan det vara så att man vaknar en dag och helt plötsligt inte kan?

Kollade på Så ska det låta i går där Agneta Sjödin medverkade i en alldeles för liten tröja. Verkade det som eftersom hon satt och drog i den hela tiden. Tips: TA INTE PÅ ER KLÄDER SOM INTE SITTER SOM NI VILL! Det blir bara tok och kan sabba en hel kväll. I vilket fall var jag rätt nyfiken på hur hon skulle låta. Jag menar, de flesta som är med där brukar ju ha rätt mycket att komma med. Och även om det hördes att hon inte var sångerska till vardags så var hon inte helt oäven tycker jag. Hon lät inte som Tolstoy, men vem fan gör det? Shit vilken skön röst hon har, jag gillar kvinnojazz tydligen...

Inga kommentarer: