söndag, januari 06, 2008

Bröllopsklockor...

Åh, jag har fått reda på att en kompis till mig ska gifta sig snart. Tjoho! Bästa som finns med bröllop. Framförallt för brudparet naturligtvis men de är ju så himla kul att gå på också. Tyvärr är det alldeles för få som gifter sig i min bekantskapskrets. Alldeles för få. De enda kompisarna vi bevittnat är Adde och Vickie, i augusti 2002. Elsa var tre veckor gammal och jag tyckte att jag var SKITSMAL. Verkligen, efter att ha var preg och huge i nio månader tyckte jag att jag var slim. Bildbevis visar motsatsen, men kul var det i alla fall.

Hur som helst, ni som känner er träffade: Ner på knä.

Dessutom är det skottår så då kan lika gärna damerna fria (JAG SKULLE ALDRIG NÅGONSIN GÖRA DET - DET ÄR GRABBENS BUSINESS I MIN VÄRLD)

Inga kommentarer: