tisdag, januari 29, 2008

I lördags hade vi kalas för Saga som fyllde två år. Saga är en väldigt charmig person. Hon vet precis hur hon ska göra för att få folk att le. I morse gjorde hon dock ett rätt seriöst undantag. Hon var nämligen helt bananas när hon vaknade. Skrek, vägrade klä på sig, sparkade och svor (på sitt eget sätt) och fick sin mamma att i det närmaste bryta ihop. Väl på dagis kopplade hon på charmen till 100% och personalen förstod ingenting när jag började fråga om trotsålder och grejer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä, hur får man allt att gå ihop. Det var som i tisdag, egentligen gillar jag ju inte fettsemlor men så var jag förkyld och fick en lovely idé om att åka till åkrah och köpa två pack. Två pack för vi är tre i familjen, fyra st så jag kunde äta en innan de andra kom hem...När jag betalat och stod och skulle ta mina fettbullar stirrade en tantalona ilsket på mitt finger där det hängde något tungt..det var påsen med päron som jag köpt för att kompensera..visst glömt att betala de...det var bara att backa och börja om till kassörskans stora förtjusning..eller inte