måndag, december 22, 2008

Jag har hittat min klapp!

Kilade in på Intersport i dag i jakten på julklappar (som om jag skulle kunna hitta något där, vi är liksom inte direkt familjen långfärdsgrillor).

Helt plötsligt tornade den upp sig framför mig. Jag kunde inte låta bli, klev upp och stod där och trampade lite för länge för att det skulle kännas ok (det var ju trots allt en massa folk därinne).

MIN crosstrainer stod där. 4800 bagis.

Matilda stannade till. Sandra stannade till. Cilla stannde till.

- Jag vill ha den här i julklapp sa jag och tittade på dem med vädjande blick, helt i onödan, vi brukar ju inte köpa till varandra.

Fyra och åtta. Rätt saftigt, men man får mycket för pengarna.

Suck, nu har jag hakat upp mig på den där crosstrainern också.

Hade så pass ont i huvudet att jag inte pallade att vara kvar på stan, men precis när jag satte mig i bilen och skulle åka hem kom jag på det. Det kom som en blixt, den perfekta klappen. Till vem säger jag såklart inte...

Inga kommentarer: