måndag, januari 05, 2009

Disneyfest i Globen

I går var vi på Disney on ice - Princess classics - i Globen. Mina förväntningar var inte speciellt höga, men oj oj oj vad bra det var. Faktiskt. Jättesnygga dekorer, urtjusiga kostymer, kanonduktiga skrinnare.

Saga blev helt i extas när Musse och Mimmi gled in på isen. Hon satt i sin stol och klappade, helst hysteriskt och skrattade och blev helt bananas. Jag har nog aldrig sett något liknande. Elsa njöt mest åt Askungesagan, som faktiskt var jättefin.

Sånt där fanns inte när jag var liten. Inte ens Globen fanns ju. Tiderna förändras typ.

Pocornen kostade 90 spänn. Hur är det möjligt? Popcorn är ju typ billigare är snö.

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

jaja, det är iallafal vitt som snö...akta dig du så jag inte tar dig på orden! jag skulle behöva lite tjejsnack...det är mest erik och adde som babblar och de! de vet inte hur en tjej vill ha fest! hahahah jo, de är fantastiska men de är killar

Cissibitar sa...

KLart vi ska ha tjejsnack! Anytime!