torsdag, december 07, 2006

Gråt en skvätt du med!

I morse grät jag en skvätt.

Orsak 1: Jag sov på gränsen till nada i natt (Saga hostade massor)

Orsak 2: Jag kan inte fungera om jag inte äter frukost DIREKT efter att jag stigit upp. Jag blir helt knäckt. Så fort kaffe, juice, mjölk, flingor, macka, eller vad det nu månde vara börjat ge verkan blir jag på ett lysande humör. Men innan är jag inte att leka med.

Orsak 3: Att det blir för mycket ibland. För mycket renovering. För mycket tjat på barn. För mycket planering. För mycket att göra.

Fast det är bra att gråta. Förlösande. Prova du med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset. Det hjälper kanske. Känner precis så där ibland... För mycket tjat, för mycket renovering, för lite tid etc... /Ella

Anonym sa...

Jodå, jag har provat. Framför yngsta dotterns fröknar. Häpna fröknar. Krokodiltårar. Det var mycket som kom med dom tårarna ut. Fast så vidare bra tillfälle? Nja...finns bättre tillfällen och ställen än i dotterns klassrum. Men förlösande: VISST!! Ha så kul i Paris!/Lotta W