lördag, december 02, 2006

Snusk förr i tiden?

Min svägerska Karin och jag brukar förfasa oss över att till exempel dricka vatten som man hämtat inne på toaletten. Alltså inte i själva muggen (jag är väl inte galen för fan) men ur någon kran inne i samma rum som wc:n står=badrum. Det är äckligt ju. Man vill dricka vatten som kommer från ett kök.

Nu är det så att vi inte har något kök. Ok, det är under konstruktion kan man säga, men vi har varken vatten, ugn eller spis där just nu, varför man TVINGAS hämta och använda allt vatten från just badrummet. Försöker tycka att det är ok, men jag diskar jättefort och sedan springer jag ut med grejerna därifrån så att inte någon bakterie ska placera sig på någon kniv eller så.

Hur gjorde man förr i tiden?! Fan vad snuskiga alla måste ha varit.

Inga kommentarer: