torsdag, december 14, 2006

Jag är kär!

Nu är jag hemma igen efter fyra mycket härliga dygn i Paris. Första kvällen (i lördags) dinerade vi på en gammal fin restaurang och drack champagne och firade mammas 60-årsdag så det stod härliga till. Jag blev minst sagt snopen när Thomas Bodström med sällskap av två andra herrar äntrade lokalen, men klappade med när vi sjöng Ja må hon leva, och det gjorde resten av gästerna med. Mycket gott vin, gåslever och en mycket smaskig chokladgrej till efterrätt var pricken över i.

Resten av dagarna har vi gått, gått och gått. Louvren, La Tour Eiffel, Triumfbågen, Sacre Couer, Place de la Concorde, Moulin Rouge var några av turistgrejerna och Gallerie de la Fayette, Les Halles, Printemps, var några av alla ställen vi beökte för att SPENDERA cash, men det var mycket svårare än jag hade trott att shoppa. Det blev liksom för mycket av allt. Fast lite grann blev det väl ändå...

Men summa summarum: det var helt fantastiskt och ni som inte varit där måste självfallet åka dit!

Jag är förälskad!

Inga kommentarer: