lördag, april 14, 2007

Maud eller Marit?

I går när vi hade gått och lagt oss startade vi min ABSOLUTA favoritlek ALLA kategorier: Man ska välja vem man måste ligga med. Martin fick välja mellan till exempel Marit Paulsen och Maud Olofsson (han valde Maud). Jag fick välja mellan (konstigt att det var två tjejer men ändå) Lotta Bromé och Babben. Jag valde Lotta, vet inte varför. Kanske skulle ha tatt Babben ändå. Hon är roligare. Fast man ska inte ligga med varandra och skratta samtidigt. Det hade vi en diskussion om på lunchen på jobbet häromsistens. En del tyckte att det var lite härligt förlösande med ett skratt. För min del är är the moment gone om man börjar flabba mitt i akten. Tror jag. För då har det ju hänt något pinigt. Och det vill man ju inte. Fan heller.

2 kommentarer:

Trulsanna sa...

Hello Bruden,
Håller stenhårt med att leken är ofantligt rolig och har oändliga möjligheter.
Här kommer några andra förslag som dykt upp då vi kört den hemma på sistone.
Anna Wibble kontra Birgitta Dahl
Bengt Fritjofsson kontra Bosse Bildoktorn
Bert Karlsson kontra Lars Lejonborg
För att nämna några, gå gärna in på min nyskapade blogg trulsanna.blogspot.com

Cissibitar sa...

Åh shit vilka svåra. Men jag skulle välja Birgitta, Bengt och Lars. Tror jag. Men det är hårfint...