söndag, november 25, 2007

Bläppen och danstävling

Je suis rätt bakis i dag. Men vilken dag det blev i går. Träffades vid två och sedan var det megarace hela dagen. Vickie och jag vann danstävlingen (så det gör inget att jag är ledbruten i dag). Maten på Hörnan var kanon och av drycken blev jag kanon. Var på hotellet i en timme typ. Sedan träffade jag Ronten och John och följde med hem till Anders B för att sjunga och spela lite. Tyvärr var alla för sega. Men jag skrattade nästan ihjäl mig. Någon hade en mobilbild på Bläppens konfiskerade taxi som stod parkerad på ett släp. Jag fattar inte hur någon lyckats fånga detta på bild. Sedan knatade jag hem och la mig hemma hos mamma där barnen sov. Fick skäll av Elsa för hon vill liksom inte att vi (jag och Martin) ska vara med hemma hos mormor. Det är ju hennes grej.

Inga kommentarer: