fredag, november 23, 2007

Helgens fester

I helgen ska nästa hela familjen parta. På olika sätt och på olika håll. Det börjar redan klockan 18 i kväll då Elsa ska på pyjamasparty hos Emilia. Låter faktiskt skitmysigt.

I morgon sticker Martin på konsert (Gotthard) och i samma veva drar jag på tjejklubbspartaj. Det ska bli kul. Eftersom jag är en av arrangörerna kan jag tyvärr inte avslöja vad vi ska göra. Men temat är glitter och glamour. Förhoppningsvis kommer skumpan att flöda.

Det är bara Saga som inte har någon fest att gå på. Lilla Saga. Jag ska se till att hon får något mysigt att göra i kväll. Kanske bada eller hoppa på någons mage. Det är sånt hon gillar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och Saga kan väl träffas och ha en fira-födelsedag-i-förtid fest? Jag kan lära henne Guitar Hero om du vill...?

Vickiehickietorian sa...

it seems like your net is online igen!
grattis