fredag, augusti 22, 2008

Ha lu montan eller?

I dag har jag någon slags hormonstörning. Kände mig helt normal tills jag gick och vilade en stund på eftermiddagen när Martin kommit hem. Kanske låg i sängen i 40 minuter. När jag kom ner och vi skulle äta kräftor var jag på så dåligt humör så att hälften hade räckt för att starta ett tredje vk.

Man känner sig ju rubbad ibland. På riktigt alltså. Är det en tjejgrej? Smälla i köksluckor, fräsa, grina, spy galla, vara dryg, tjata.


Om det är en tjejgrej: MEDSYSTRAR - I HEAR YOU!!!


EN grej slog mig: jag har inte ätit något godis i dag. Om det är orsaken till mitt risiga mood är jag sockerberoende. Om inte är jag kanske bara en vanlig kvinna?

Hilfe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja! Medmänniska...

Har kännt precis likadant idag på em och efter jag vaknade sov en tupplur och var som en åskboll sen... why?
Plus att jag har fått ont oxå
1 Nageltrång
2 nackspärr
3 körde in en jävla vass grej in under nageln o skinnet i morse som fan bara blir värre.
ja sen min mat oxå hade nog käkat för lite, men blev lite snällare efter ett gäng kräftor.

Bitterfitta brukar det kallas!

hejsvejs och gonatt hoppas nästa da blir bra...

Linda på Bruksgatan