lördag, juli 22, 2006

Festival del I

Första halvan av Salafestivalen har avhandlats och det blir väl inget toppbetyg direkt. Men förfesten hos Tessa var kanon, särskilt de små shotsen med nånting, nyponsoppa och grädde. Norrmanska hade Midnight Scraper på scen och de är tokhärliga att kolla på. Boppers lirade i typ hundra år och kändes bara trötta och gamla... Att de spelade FÖR länge kostade Radioplan fyra låtar, de hann bara spela fem av nio för sedan var det dags för skumparty - ett event som fick fjortisar från när och fjärran att komma springandes från jordens alla hörn.

Martin stod för det bästa partytricket när han "spelade gitarr" med Boppers ståbas!

Tydligen har en mansperson drunknat i dammarna i natt. Otäckt!

I kväll blir det galen tjejfest hos Lotta. Det värsta är att jag tror att jag måste till systemet igen. Det är tredje gången den här veckan i så fall... Hihi.

1 kommentar:

Anonym sa...

He he. Ego som man är så är ju det här det bästa inlägget någonsin. Jag finns nämnd på nätet. :) Nu kanske jag kommer upp som en träff om jag googlar mitt namn...Har provat det för nån månad sen...och då fanns jag inte. Helt betydelselös i cybervärlden.

(fast eg. är jag för jävla snäll för mitt eget helvetes bästa - en mes).

C, du har rätt. D här är kul.