söndag, juli 23, 2006

Festival del II

Jag, Lotta, Ica, Linda, Malin, Catherine, Lisen, Sussie, Annika, Helen, Eva, Anki, Annika 2, Monica, Pilla och säkert ett par tre till slog oss lös hemma hos Lotta i går för en galet rolig förfest. Bon Jovi, schlager och gt avlöste varandra i rask takt.

Sedan gränslade vi cyklarna och åkte till Norrmanska där Cowboys from hell spelade. Hörde inte en ton eftersom vi var där så kort stund, sedan drog vi till Hörnan där det var helt smockfullt. Efter det gick vi in på hotellet där medelåldern låg på 22,5 skulle jag tro...

Inte så många man kände igen men men. Jag tordes inte lyssna på någon livemusik eftersom örat värkte efter att jag stått typ en meter från utljudet på Radioplans spelning i fredags...

Härliga härliga Malin är hemma från London så vi satt och komplementerade varandra för allt möjligt under festen hos Lotta. Hur trevligt som helst.

Känner mig lite mosig i dag men inte så farligt ändå.

I morgon börjar M jobba igen så då är allt back to normal.

Inga kommentarer: