torsdag, juli 20, 2006

... forts ...

råkade trycka på nån knapp, men måste man alltså gå till någon som ska skola en röst enligt en mall? Jag vill ju lära mig sångteknik men samtidigt ha kvar min röst. JAG ÄR BARNSLIG NU jag vet. Skit samma. Har iofs gått hos två olika sångpedagoger. Den första var en farbror vid Zinken som typ inledde alltihop med att säga att Jussi Björling var den ena som någonsin kunnat sjunga i Sverige. Det kändes ju lite sisådär. Den andra var en kantor som var utarbetad så det kändes inte som att mina stödfrånmagenönskan var någon man ville lägga ner hans tid på längre. Men en sak är jag HELT säker på. Nästa gång det är party är jag den första att klämma i från tårna. Falskt eller ej!

Är också säker på en annan sak, jag skulle kunna vara en av de sämsta i landet på att ta kritik. Men det är en annan femma!

Inga kommentarer: