fredag, februari 29, 2008

Min profil

I går fick jag komplimanger för mitt luktorgan. Pratade med två av bladets allra bästa fotografer, Sara och Maria, och frågade vilken sida jag ska vända mot kameran när jag plåtas (det är nämligen så att man har en sida av fejset som man lite bättre på om man vänder lite mot kameran om man inte blir toppen rakt framifrån vill säga) Hur som helst. De sa att det berodde på. Om jag vill att det ska vara mycket karaktär skulle jag vrida huvudet lite åt vänster, så att min högra sida syntes bäst. Ville jag vara lite mer söt skulle jag vrida lite åt höger. Jag skojade lite om att jag har Margareta Krooks kran, och så sa de att jag har skitsnygg näsa. Sara sa till och med att just så som min näsa är utformad tycker hon är det snyggaste av näsor. Har nu hört på maken? Hädanefter ska jag alltid röra mig i profil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu du... så vill jag se "profilen" på väg tex dagis...hinner du med det tror du :0).....

Anonym sa...

Du ser bäst ut underifrån...

Blixten