lördag, november 04, 2006

Idol - vilken skräll!

Hade en mycket lyckad kväll på Rockland i går trots att jag nästan var hörselskadad efter förbandet (Steel Attack med Nordmans brorsa på sång, han sjöng galet bra faktiskt).

Men jag missade ju tyvärr Idol och tydligen har svenska folket bestämt att DANNY inte ska vara med längre. Det är ju lika logiskt som Filip och Fredrik inte ska leda melodifestivalen. Typ.

Danny ÄR ju Idol personifierad och att både JOHAN och CISSI är kvar i tävlingen vittnar om ... ja vadå egentligen? Att folk har röstat fel. Så mycket kan jag säga. Men han behöver nog bara räkna dagarna innnan hans första singel snurrar på Radio Rix dagarna i ända ändå. Av tradition går det ju bäst för de som INTE vinner Idol (läs Darin och Sebastian).

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, galet de där med Danny! Jag ska kolla in reprisen imorgon på tv4, måste ju se om han gal eller något för att förtjäna att bli utröstad! Kul var det igår och Nordmans brorsa hade en jäkla pipa! jag som redan är halvdöv! :) Men de var jättetrevligt och kul att se dig, du såg ut som en riktig pingla som vanligt! Puss och kram på dig gumman! Linda

Cissibitar sa...

Tackar, jag det var roligt att ses, det är inte varje dag minsann!
Kram