måndag, november 27, 2006

Snälla stenåldern...

Åh fy fan! Det är inte mycket jag hatar men jag HATAR det här jävla lotteriet med pensionssparande. Hur man än gör blir man en looser känns det som. Och inte har jag varken tid eller lust att hålla på och bevaka och flytta fonder hit och dit, det är inte min grej, det är ju en hel vetenskap. Jag blir galen! Det säkraste är att spara pengarna i madrassen! Jag var för övrigt ett unikum när jag skaffade minutenkort, för jag traskade in på Sala Sparbank och ville klippa bankboken till förmån för ett plastkort och de tittade på mig med väldigt stora ögon...

På vissa områden är jag kanske gammalmodig men vad är det för fel med det? En hederlig bankbok, inget elektroniskt mumbojumbo där nån kan hacka sig in och knycka ens stålars.

Stenåldern come back!

Inga kommentarer: