torsdag, september 13, 2007

En k-k i min buk

När jag tittar på bilderna av mig själv som Tommy Lee så slås jag av en insikt. En insikt lika stark som solen-mittpådan-på-GranCanaria:

Jag kanske skulle ha varit kille!

Jag kanske åker in på akuten någon dag med vad alla tror är tarmvred. I själva verket, efter ett evinnerligt pillande av doktorer och andra pålästa människor, så hittar man min egen snopp i buken.
En snopp som har legat där och gonat sedan jag var ofödd. Det händer ju att man hittar bebisars tvillingar i deras magar. Så varför inte en snopp?

Jag ger mig tusan på att det vilar en penis i mitt inre. I vommen kanske? Jag ska ta fram den en vacker dag och ruska om den utav bara helvete.

Förlåt alla känsliga läsare. Men det var så roligt att skriva om min hemliga kompis, magsnoppen.

Inga kommentarer: