lördag, september 01, 2007

Slå era kloka huvuden ihop!

Nästa lördag ska vi på Matildas 30-årsfest (jag känner även folk i den åldern...) Tema: Han är hon, hon är han. När Qne och Johan fyllde 30 (60) hade vi transfest i Annedal. Då var jag bonde. En irriterad sådan. Det var ju helt ömöjligt att till exempel gå på toa utan att klä av sig helt och hållet. Fy fan vad kasst.

Alla killar däremot såg så jävla roliga ut. Svensson kom i en liten badutstyrsel, hade ett rakat ben och riktigt risigt smink. Och en badboll som han studsade runt med. Fantastiskt. Vickie hade gjort skägg och musche av sitt eget hår och var nästan helt oigenkännelig. Dalle hade stringtrosor. Sammy hade blommig klänning. Martin hade orange peruk. Det blir ju ALLTID roligt när killar är tjejer. Men hur blir det kul tvärtom. Jag vill ju inte att det ska synas att det är jag. Hur gör man det? Alla förslag är välkomna.

3 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

klä ut dig till tobbe trollkarl då! eller dracula eller frankensteins monster eller björn borg eller martin vangbo eller stig helmer eller pjutten eller erik sörbom eller iggy pop (din magra rackare)eller klaus stengler ring mig om du vill att jag rabblar fle...

Anonym sa...

Kolla din jobbmail(jag har lekt lite detektiv) så får du lite förslag av mig./LottaW

Anonym sa...

Oooops. Mailet kom just i retur till mig. Adressen stämde kanske inte... Synd. Jag har en grym bild till dig med tips till utstyrsel. /LottaW