torsdag, september 13, 2007

Han går som en karl!

Tänk om jag haft unkna värderingar som man. Av typen:

"Jag tycker att tjejer ska stå vid spisen och föda barn. Inte ligga på BB och jama och larva sig, utan stå där vid spisen och knipa käft och bara trycka ur sig ungen och sedan ta hand om den och låta mig gå ut och supa och jobba och mecka med bilen och ta en bira med grabbarna och låta mig ha brynja och spela allan och spela poker på nätet och porrsurfa och runka och greja. Sedan kanske köpa mig en prostituerad och gå ombord på en stor båt och segla över de sju världshaven och gå med i en rörelse på Cuba och börja knarka och bete mig som ett eller annat svin. Sedan åka till en djungel och skövla och förstöra för bara ett par dagar senare åka vidare mot USA där jag checkar in i armén varpå jag dimper ner på första bästa utrikesflight där jag inför såväl ombordansvarig som serveringspersonal skryter med min accent och säger:

'Yo motherfucker! Det heter inte ostkrokar. Det heter cheeeeeeeeeeeeeeezedoodles'."

Va?! Tänk om jag skulle vara en sådan man. Det vore förfärligt.

2 kommentarer:

Tjejkuligt sa...

Verka som om ni hade kul på partyt. Roliga bilder iaf.

Annis

Anonym sa...

Hmmm tror nog att det är till att gratinera!!
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det nog 6 årsen idag...
Grattis till herrskapet Vangbo på 6årig bröllopsdag
kram