söndag, september 21, 2008

Fullträff med seans

Vilken dag vi hade i går. Tjejklubbsträff med seans. Dte var så sjukt spännande, fascinerande och jag som inte tror på något jag inte sett eller har bevis på, blev verkligen imponerad. Kvinnan som var själva mediet fick kontakt med folk som gått över till andra sidan, som hon kallade det, och hon lyckades beskriva flera av dem, ganska detaljrikt.

Mig kom hon fram till vid ett tillfälle och sa att hon såg en kvinna som var ganska kort, gråhårig och hade breda höfter. Som gillade att sjunga. Jag kände inte alls igen bilden, så jag sa att jag känner noll. Däremot visade det stämma in perfekt på hon som satt bredvid mig och hennes farmor...

För er som inte tror på sådant här låter det konstigt, men i går blev i jag ganska säker på att det händer sådant som vi inte kan förklara, och att de som inte finns med oss rent fysiskt längre ändå har koll. Det känns jävligt bra faktiskt.

1 kommentar:

LoWa sa...

Jag har varit med på en "snabbseans" med min jobbarkollegor. Var läskigt men det berodde nog på att det hade känts bättre att ha det tillsammans med nära vänner istället. Jag visste ju inte hur jag skulle reagera. Och så har jag spått mig en gång och det var lite som en kick även om allt inte slagit in. Kul med lite ockulta saker!