lördag, september 06, 2008

Me on the Täljstenen!

Jag har ju för tusan glömt att rapportera om min kväll på Täljstenen förra fredagen. Jo det var som så att Stefan Löken Löfgren ringde mig och ville att jag skulle komma dit och bli intervjuad och dessutom kanske sjunga något. Ja visst ville jag det.

Och det var så jävla kul! Första gången jag körde med full sättning (gitarr, trummor, bas och klaviatur). Jihooooooooo!

Sjöng Driving one of your cars och What if god was one of us.

Om jag skulle få sparken från bladet någon gång kan jag tänka mig att stå där på Täljstenen och köra vareviga dag. Behöver inte ens vara någon publik, det är säkert kul ändå.

Tydligen var det cirka 80 pers där och kollade.

2 kommentarer:

Olle sa...

Tycker du ska lägga upp en demo här! Vill höra hur du låter när du inte pratar! :)

Cissibitar sa...

Hahaha, ja hur fuck får man ut musik här egentligen? En massa tekniskt tjafs va? Det måste vara svinenkelt om jag ska klara det.