måndag, september 29, 2008

Je m'appelle Cissi. Je suis ett bowlingproffs!

martin
jag
adde
vickie
vigg
juliana
lars
martin
annakarin
anton
karin
roger
hella
dalle
lasse
finn
emma
tobbe
erik.
har jag glömt någon?

Jag visade mig vara ett riktigt ess när det kom till bowlingen i lördags. Freakade varken ur eller slog i rännan. Födelsedagsbarnet var väldigt imponerad. På riktigt. Han pratade om det i två dagar. Hur fucking brilliant jag är på att bowla. Frågan är om det bara var flyt/mylla/röta eller om det bor en liten klotexpert inom mig.

I vilket fall som helst ska man vara synnerligen petig med handhygienen efter att runda i bowlinghallen. De tre hål som man stoppar fingrarna i under ett par timmar innehåller säkert både ditten och datten. Med hälsning från kreti och pleti.

3 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

ploppöga,Putte hemmingsbo och pjutten kunde inte komma va`?
Annars fick du nog med alla.

Hur gickdet hos tandplågaren?

Anonym sa...

hörru, kolla in den dära igen...

Anonym sa...

Blomman var inte där. Men jag såg en röd brandbil på parkeringen...

Adde