måndag, september 15, 2008

Så ska en slipsten dras!

Tjejer! Jag har ett jättebra tips till er. Jag brukar normalt sett ha SJUKT svårt att få med Martin med ner på stan, i synnerhet om jag vill kolla på kläder. Ett av mina största glädjeämnen tycker han är pest och pina. Så kan man sammanfatta det. Men i lördags morse sa jag: I dag ska vi åka ner på stan och du ska få köpa kläder åt mig.

Han blev så paff och sa: Jaha? Ja ja.

Sedan kom jag hem med en grå, lång skitsnygg kofta, en marinrandig topp och en klänning med paisleymönster.

Var inte det en bra affär så säg?


I och för sig så stod bröllopsdagen för dörren så man kanske kan säga att jag redan hade halva inne, men ändå.

2 kommentarer:

Olle sa...

Nu kommer han snart kontra med att säga "nu ska vi åka till Slagverkskompaniet och du ska köpa ett nytt trumset åt mig"....

LoWa sa...

Fan. Jag använde alldeles nyss citatet "Så ska en slipsten dras" i min blogg oxå. Spooky...
I övrigt skriver vi om vitt skilda saker. Alltså är det bara slipstensdragning vi har gemensamt!