fredag, september 08, 2006

Jag är tjenis med Temo!

I onsdags, typ en kvart innan jag skulle repa med kören, så ringde en kvinna för Temos räkning. Hon presenterade sig först med namn och sa i samma andetag jagärinteuteefterattsäljanågotochdetkommerbaraatttatvåminuter.

- Kör, sa jag.

Fick sedan svara på frågor om huruvida Lejonborg skulle kunna sitta kvar efter spionskandalen (JA)

Hur jag skulle rösta om det vore val i dag (VET EJ)

Vad jag röstade på i förra valet (FP, för första gången, men det sa jag inte till henne)

Vem i familjen som senast fyllt år (JAG)

När jag är född (1972)

Hur många som bor i hushållet (FYRA)

Hur många av dom som var över 16 (TVÅ)

Hushållets totala årsinkomst (SEX OCH EN HALV MILLE)

En av ovanstående paranteser innehåller en "vag" önskan om ett rikare liv - du får själv lista ut vilken!

Och det tog faktiskt inte mer än två minuter. Tackar Temo!

Inga kommentarer: