torsdag, september 07, 2006

Regn är lika med lång att göra lista...

Är det någon gång man ska få en väderdepp så är det faktiskt nu. För några veckor sedan gassade solen men när jag tittar ut nu är det bara regn och åter regn utanför mitt fönster. Brukar inte låta mig nedslås av lite kallfronter och lågtryck men men...

Att göra i dag:
- städa (övervåningen är i princip redan klar)
- röja i garaget (som är rätt stort och verkar rymma prylar hur mycket som helst)
- fixa en annons till en bilbarnstol som ska säljas
- laga mat två gånger, buhääää
- leka med barnen
- tvätta
- vika tvätt
- lägga in tvätt i respektive garderob (ja, det är det kassaste jag vet)
- plugga texter och sjunga domsamma

Det är nog tur att det regnar i dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är en till som hatar att lägga in tvätt i gardroberna, så till den milda grad att jag nästan aldrig gör det...med konsekvensen att vi nästan aldrig hittar just de kläder vi söker... Lotta W