måndag, september 18, 2006

Ring in det nya - ring ut det gamla!

Ingen har undgått att alliansen kammade hem segern i valet i går och det efter en rafflande valvaka. Kollade i ett par timmar, sedan var jag tvungen att krypa till kojs... Och Göran tar sin Mats ur skolan och avgår vilket är bra och uppfriskande. Jag hoppas och tror att den nya socialdemokratiska partiledaren blir en kvinna, mest troligt Margot Wallström eller måhända Mona Sahlin.

Tycker lite synd om Anitra... Jag menar nu ska Göran gå där ute i deras herrgård i mysbrallor (varför jag tror det vet jag icke) och vara lite småsur i några månader. Puttrig, liksom. För det är han med största sannolikhet. Sämsta valet sedan 1912, trots ekonomisk tillväxt. Anitra får ladda med några baginbox som han kan trösta sig med...

Inga kommentarer: