måndag, september 25, 2006

Love London!

Jag har NJUTIT i dagarna tre nu ska ni veta. Ica och jag drog från Sala vid 20.00 till Västerås och därifrån med flyget till London i torsdags. Buss från Luton till Victoria station och vi var inte hos Malin förrän tre på natten, galet trötta. I fredags gjorde vi Oxford Street hela dagen och på kvällen åt vi tapas, drack GT och vin och öl och säkert något mer. På vägen från restaurangen gick vi in på ett ställe - bara för att man hörde tonerna av ABBA - dansade tre låtar och gick sedan hem och la oss.

I lördags åkte vi till Camden Market och det var helt underbart. Solen gassade, och det blev en och annan bira i solskenet där med. La Rueda vid Tower Hill på kvällen och när Malin ville att vi skulle beställa in flaska rödvin nummer fyra (vi var tre pers...) så var jag bra snurrig kan jag lova. Hon hade tagit med en egen skiva med några favoritlåtar och det dansades hejvilt när Fångad av en stormvind nästan spräckte högtalarna.

I går åkte Ica och jag in till stan igen och gick mest på Regent street och en gigantisk leksaksaffär, fem våningar tror jag, och det kanske inte var bästa hangoverstället att vistas på, men Elsa och Saga fick i alla fall lite presenter därifrån. Sedan strulade det ungefär så mycket att vi med tio minuters marginal hann med flyget, men det orkar jag inte ens gå in på...

Hur som haver, det har varit en underbar helg och London i septemberskrud är toppen!!!

Inga kommentarer: