onsdag, september 06, 2006

PLANERA MERA!!!

Jag undrar allvarligt hur i helvete man skulle fixa att ha tre barn. Två är liksom allt vi hinner med - man vill ju hinna göra lite andra grejer också. Det blir nog i alla fall så att jag kommer att börja jobba i januari... Och får jag samma ågren som inför förra gången när jag skulle tillbaka till jobbet så blir det tufft. Eftersom jag tågpendlar till Sala-Stockholm så är det ju lite mer omständigt än om jag kunnat cykla till jobbet. Men men. Det gick ju bra förra gången. Hade dessutom bara tänkt jobba under fyra månader, när Martin ska vara pappaledig, och sedan vara hemma igen tills Saga ska in på dagis. Snacka om att man måste planera allt långt i förväg vilket är bland det värsta jag vet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Januari minsann! Då hinenr vi ju ses innan jag avviker, hurra!

/Bollen