fredag, maj 04, 2007

Gig med Di Leva

Jag skulle för övrigt kunna tänka mig ett gig med Di Leva. Denna fantastiska människa. Vi skulle köra "Miraklet" och glida runt i stjärnbeströdda långklänningar och skicka kärlek över universums alla galaxer. Folk skulle älska det. Efteråt skulle vi prata om djupa saker och alkoholens inverkan på människors sätt att vara och han skulle tycka att jag var klok och mogen och inte alls så där flamsig och fnissig som jag kan vara. Jag skulle tycka att han var klok och snäll.

1 kommentar:

Lindsy sa...

Skönt med FL igen, jag hoppas också få bli det nån jävla gång men det ska envisas med att va gravid ett tag till tydligen. Micke kom hem med en väldigt söt liten Marimekkostövel igår, tack! Funderar på om den kan passa som örtstövel och typ stå och dofta basilika i köksfönstret.