måndag, maj 07, 2007

Köttfest!

Tack och lov. Det blev inte schack. Mycket annat kul. Kägelspel och frågesport där man skulle para ihop rätt uttryck med rätt förklaring. Typ liten tuva välter också stor osv... Visade sig vara min paradgren.

I går var jag lite seg men hann ändå med att leka med barnen, åka till Sandvikens badplats (Elsa hittade ett ägg, som såklart var ett fågelägg, men hon hävdade bestämt att det var ett fiskägg som hon vill ruva, inte på utan bara ruva det, och hon försökte även ta med sig det hem, jag har aldrig varit så skeptiskt inställd till ett ägg i hela mitt liv) till golfbanan och kolla på när Martin, Lars och Linda svingade klubborna från rangen. Själv är jag sinnessjukt kass på't och har ingen lust att öva heller. När fan skulle man hinna med det liksom. På kvällen grillade vi hos dem och det blev värsta köttorgien. Mmm.

Inga kommentarer: