söndag, maj 18, 2008

Jag lättade på börsen kan man säga

Just ja, i fredags fick jag värsta rycket, tog med mig Elsa ner på stan och brände 4000 laxar närmare bestämt. Men tro inte att det var ett par finfina röda pumps jag hade med hem i bagaget. Njet. En stycke plattskärm till datorn (22 tum, najs) och ett nytt datorbord. Och det kändes piggt och bara brassa i väg kulorna på det där viset.

Jag tycker att det är rätt intressant att vara kund i lägen där man ska köpa grejer för lite mer pengar än vad topparna på HM kostar. Fasen vad försäljare kan hålla på och kråma sig och lägga med någon liten grej på köpet för att verka generösa och så.

Själv softade jag bara, lyssande och nickade och försökte se lite svårövertalad ut. Trots att jag redan hade bestämt mig.

Det är kul också att säga saker som:

- Kan skärmen vara bättre än datorn?

Och få till svar:

- Det är faktiskt en bra fråga. Ja det kan den.

Hahaha.

Inga kommentarer: