tisdag, maj 20, 2008

Tårtfest

Är det någon som kollat på Frusna män söker eller vad det heter som går just nu? Tre killar norrut ska försöka hitta kärleken, enligt samma princip som "Ensam mamma söker". Naturligtvis.

I dag var två av dem på jobbet. Inte han som liknar Gunde Svan. De andra.

Men det struntade jag i och tog en bit tårta i stället som serverades för att våra ägare köpt någon resesajt eller vad det var. God tårta. Prinsess, fast vit. Min favvotårta.

Det konstiga är att jag, som ändå stoppar i mig en del godis emellanåt, blir helt allmänpåverkad av tårta. Och äter jag det tillsammans med en kopp kaffe blir jag helt snurrig. Yr alltså. På riktigt. Måste vara kombinationen socker och koffein.

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

det låter väldigt lockande!! jag är inte 100 på om jag har barnvakt bara....vi ska höra med MoPs.. kankse bädda åt ehnne och barnen i salen så funkar det nog.
MoPs kan itne gå i trappor längre... hon är rutten i knäna.
så det är lite tokigt att ha barnen på öv..

Vickiehickietorian sa...

psst hoppas du bjussar på den tårtan den 7 juni.om jag blir yrslig på något sådant kankse jag inte blir bakis!