onsdag, maj 14, 2008

Oidentifierade flygande objekt

Hittade denna grej på expressens sajt. Hemliga UFO-bilder till allmän beskådan. Alltså, jag är en ganska krass person. Jag vill gärna se något innan jag tror på det. Jag tror helt plötsligt inte att jag har en påse godis i väskan om jag inte köpt en till exempel. Lika lite tror jag på gröna gubbar från andra planeter. Visst, det finns säkert liv därute (finns det vatten finns det liv) men varelser: bevisa i så fall. Jag skulle ju tycka att det var sjukt spännande att få se något, men innan: ICKE SA NICKE.

http://www.expressen.se/nyheter/1.1161379/myndigheternas-hemliga-bilder-pa-ufo-offentliga

Däremot tror jag att det stryker omkring björnar i skogen, i betydligt större utsträckning än vad vi mår bra av att veta. Jag är alltid redo för kombat eller flykt när jag är bland tall och gran. Herregud, de är ju asläskiga.

Inga kommentarer: