onsdag, oktober 18, 2006

Lite skakis i dag!

Huga, när jag i dag mötte min egen spegelbild såg jag en trött afhganhund med dreads... Skapligt trött, men en mycket trevlig fest på Operaterassen med Bladet i går. Buffé, öl, cider, sing-along, Smalare än Tord och Filip och Fredrik var några av hållpunkterna under kvällen. Vad firades då? Jo, att det är tio år sedan vi gick om Expressen! Tio år sedan. Då hade jag inte börjat ännu, men var bara två år bort...

Vid ettklippet knatade vi ner ett par trappor och sedan dansades det till absolut stängning på Café Opera. Det sista som hände var att det mycket fryntlig kille såg till att volymen skruvades ner i dj-båstet och sedan skrek:
- Fria shots i baren! Norrlänningen bjuder!

Norrlänningen var han och av shotsen tog jag ingen.

Det var hur som haver väldigt skoj att träffa alla kolleger igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena snyggingen! Härligt att höra att du festar och står i! Skönt att vara med kollegerna på jobbet igen! Det var längesedan vi sågs stumpan, vore kul att hitta på något snart! Pussar och kramar från Linda

Cissibitar sa...

Ja inte blir jag sämre på att parta med åren, det kan man inte påstå! Jag vi måste verkligen ses snart!
Puss från C