måndag, oktober 16, 2006

Winger och fullt ös!

Winger var faktiskt bra i lördags, trodde att det kanske skulle vara för hårt för min smak, men icke. Till och med förbandet var helt ok, berodde det på att jag var helt överladdad och blev dragen på typ en kvart, eller? Jag och Nono satt och snackade med Winger-snubbarna efteråt, de var trevliga och Kip erbjöd mig halva sin smörgås. Jag tackade nej.

Var hur som haver rätt sliten i går men lyckades i alla fall få ur mig en stycke tv-krönika och dråsade i sång vid halv elva...

Nu är det bara att ladda om, den här veckan är fullspikad:
Ikväll är det sopranövning
I morgon kväll är det fest på Operaterassen
På onsdag är det körövning och genrep
Torsdag, fredag vet ej, men nog hinner det bokas något där med...
Två konserter på lördag
Söndag: Kite? Har ju varit söndagsnöjet TRE helger på raken nu och det blir bara roligare och roligare, även fast man blir EXTREMT frustrerad när det inte blåser...

Inga kommentarer: