måndag, oktober 02, 2006

Mirror mirror on the wall...

Om man går förbi en spegel tittar man inte på sig själv i den då? Jag har en i handväskan ALLTID för att kunna slå en koll på min nuna lite nu och då. Mest hela tiden, särskilt i lördags kväll när Ica, jag och Linda var ute och år på stället som jag fortfarande inte minns vad det heter. Norrmanska tidigare. Wilhelmssons kök och bar! Skönt. Nåväl, efter att spegelbilden och jag tittat på varandra för femte gången på dubbelt så många minuter började Ica, med all rätt, undra vad jag höll på med. Detta är snart ett stående skämt, att jag speglar mig hela tiden. Så man vet vad det är ni ser liksom.
Det är min enda förklaring. Annars vette hundan varför. Det är ju inte något surspriseparty som flinar år en direkt, där, i spegeln. Fast jag skulle vilja att det hette spegelen. Låter fint på något vis.

Själv då, när tog du dig en titt senast?

1 kommentar:

Anonym sa...

Söta söta VACKRA cissi! Klart du ska spegla dig så vacker som du är.
Spagettiarmen =)