torsdag, oktober 25, 2007

Att äta i sängen...

Jag har inte kommenterat min utekväll från i lördags kom jag på. Utan att säga för mycket kan jag säga:

1. 30 plus är inget man bör besöka oftare än ett par gånger per år. Det räcker gott och väl.

2. Jag blev på kanelen, minst sagt.

3. När jag kom hem stoppade jag in handen i kylskåpet och drog fram en kycklingwrap. Denna godsak tog jag med upp i sängen och åt mig till sömns tydligen, eftersom jag hade delar av den kvar i munnen när jag vaknade på morgonen...

När Martin hörde mitt smaskande på natten grymtade han och frågade vad fan jag höll på med.

Tja, lite vickning skadar väl inte?

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

tack! för att du skriver igen

Changes Music sa...

Då det första som möter en på Sala Wonderful Statt är en Cissi i helt fel rum så förstår jag att det där med å vara lite på kanelen inte var en underdrift. ;) Men en trevlig afton iaf, tror nog att det enda jag såg av dig var när jag kom in. Ses väl på juldan då! / Bjurenvall

PS: att verifera det här inlägget med ordet: "bukdaoai" känns helt underbat såhär på natten efter en bartömning, bara så du vet!