torsdag, oktober 11, 2007

Sockerconny

Om man skulle mäta min fettliga kroppsprocent skulle den säkert vara ganska hög. Tror inte att det är många muskler fördelade på dessa kilon. När jag grabbar mig själv i sidorna kan jag få ordentliga tag, särskilt i vissa jeans. Jag är nog sockertjock. Inte så mycket fettofet. Mer sockerknubbig liksom. Konstigt... Skipper skulle döda mig om hon såg mina dagliga besök på pressbyrån innan tåget hem. Och jag är så förjordat töntig att jag medvetet inte går till den pressbyrå jag gick till dagen innan. Då kanske de tror att jag inte bara äter snask på lördagar. Precis som att de skulle bry sig eller ens känna igen mig. Jag är inte paranoid. Det bara verkar så.

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

du, lägg ner snacket om din kropp! att du skulle få tag i skinn på sidorna är ett normalt tillstånd! men du har ingen aning om hur det är när man får tag i moppedäck fyllt med slime när man grabbar tag i sin egen mage!
Njut av hur du ser ut istället!!

Cissibitar sa...

Du kan få känna på mig i kväll, hihi.