onsdag, juli 25, 2007

Jag vill ha äkta vara

Läste på AB:s sajt nyss att lightläsk gör dig lika tjock som vanlig. DET ÄR VAD JAG ALLTID HAR SAGT. Låtsassocker är INTE BRA! Bättre att dricka en vanlig läsk ibland som dessutom är mycket godare. Jag menar, hur fan smakar cola light egentligen? Helt ärligt. Jag dricker hellre kiss. Man känner ju att det är något fel på skiten. Tacka vet jag the real deal! En perfekt välgörare för kropp och själ. Men frågan är om inte Fantalight är värre. Som utspätt vatten med lite krossad dextrosol.

1 kommentar:

Anonym sa...

Na....men jag som dricker Cola lite som en maniac!

Ar i San Diego nu.....och tittar pa din sida....He he....var man i varlden ar sa finns du med. :)

Hors nar jag kommer hem!
Nu ska jag ut och dricka ol sa jag orkar spana in surfarna imorgon.... :) :) :) :) :)

Stor kram
Tessa