tisdag, juni 19, 2007

Peta in en pinne

Jag älskar att komma hem till människor jag aldrig varit hos tidigare. Att se deras saker, möbler, om de har någon särskild inredningsstil. Jag stannar alltid framför deras bokhyllor och kollar in titlar. Vet inte riktigt varför, en grej jag gör bara. För det är ju så olika. Vad man gillar att läsa. Brevid min sida av sängen ligger en hög böcker och just nu läser jag Den ryske vännen av Kajsa Ingemarsson, som jag köpte för jättelänge sedan. När jag bäddade nyss såg jag vad som låg på golvet vid Martins sida.

Drumstick spinology. How to master spinning drumstricks. Över 100 spins ska man tydligen kunna lära sig. Författaren heter Steve Stockmal (måste vara taget).

Under sängen ligger en ensam trumpinne...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm...och vad kan den stackars ensamma trumpinnen ha haft för sig i sovrummet??? ;0)