söndag, augusti 12, 2007

Drivethru på Sala kebab

Jag kan inte sluta le åt min egen genialitet. I går efter spelningen med Vilda hjärtan var vi några personer som rörde oss ner mot Sala kebab. De flesta gick, jag och Martin cyklade. Och då fick jag det briljanta idén. JAG CYKLADE IN PÅ SALA KEBAB. Ända fram till kassan. När jag passerade kön bad jag om ursäkt för att jag trängde mig. Tilltaget var fantastiskt. Nästan lika bra som när Martin gick på samma ställe på sin svensexa mitt i natten, helt naken och beställde två kebab med bröd. Vilken syn det måste ha varit.

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

Jag har suttit och funderat på det där idag...måste ha massuppfittat det där med drivethru... du har nog trott att det hette drivein
PoK

Tjejkuligt sa...

oj! Vilken grej. Cykla in och beställa mat. Hhum, det är nog inte många som gjort? Folks min? DET skulle jag gärna sett.

Annis