söndag, augusti 05, 2007

Je suis ett bakfyllo

Åh Jesus vilken helg. Drog till Stockholm och repade i fredags med Kaka, Malin, Finn och Dalle. Ut på kvällen, blev rätt slirig, skulle gå ensam hem till Ica från Cliffan. Hittade inte, trots att det är ett stenkast bort. Fick för mig att jag var förföljd av en taxichaffis. Började grina på Sveavägen för att jag inte visste var jag var. Förutom att jag var på Sveavägen. Ringde Martin (halv ett). Han tyckte kanske synd om mig, men blev lite irri för att jag ringde så sent. La mig i Icas tvåsitsare och såg enligt uppgift "ut som en liten korv där jag låg" (vilken typ av korv vet jag inte men jag antar att det var en hårt grillad en med ost i mitten). Därför såg de andra till att jag vaknade upp på en madrass några timmar senare. Nåväl. I går stod Fastbo på schemat och Vickie och jag började sminka oss typ 21.30 för att åka ner på Wilhelmssons och lyssna på The Unconditionals. Tyvärr höll de på att rigga ner när vi kom fram för att TRE jävla grannar hade klagat på för högt ljud. Iddin!

Inga kommentarer: