tisdag, augusti 21, 2007

Elvis the pelvis

Jag skryter ofta med att jag är människokännaren av rang. Jag kan sitta på centralen och spana in folk och tänka att den där kvinnan är singel, ensamstående mamma till tre barn, heta Camilla, jobba inom vården, gilla läsk, röka och sånt. Och jag vill påstå att det stämmer ofta. Väldigt ofta. Inte just detta exempel kanske men grejen i sig. Det läskigaste är när man tittar på någon okänd och tycker sig veta att han heter Per och sekunden senare kommer hans polare fram, skakar hand, och säger "Tjena Perra, hur var Ibiza?".

Därför trodde jag att femmans nya "ID" skulle vara ett roligt program. Det var det inte. Alls. Det var ett skitprogram. Riktigt jävla uselt. Jag ger det tre månader. Max. Värst var den tävlande bruden som stod och kladdade och hängde på Hans Fahlén hela tiden. Och hon kunde inte peka ut vem som var Mangaexpert. För hon hade inte kläm på manga överhuvudtaget. Däremot kunde hon direkt se att killen som var utklädd till Elvis var imitatör. Ni hajar nivån va? Jag kollade iofs bara i en halvtimme. Waste of time!

1 kommentar:

Anonym sa...

Instämmer till fullo, jag blev oxå besviken! Kommer inte kolla igen, det var för tråkigt. Och tjejen måste ju varit hög eller nåt, helt galen!
Ica