onsdag, augusti 29, 2007

Stones bönar och ber

Vilken underbar start på dagen. Läser på AB:s sajt att Stones genom Keith Richards (ni vet han som skämtade att han hade snortat askan efter sin egen farsa, humor humor) kräver en ursäkt av min kollega Marcus som gett dem ett lågt betyg efter spelningen på Ullevi. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha. Alltså, om Jimmy Jansson skulle börja grina för ett lågt betyg kan jag förstå det. Men Stones. Det är faktiskt pinsamt.

– Jag måste stå upp för vår fantastiska publik i Göteborg och för alla fans över hela Sverige ... och säga att ni är skyldiga dem, och oss, en ursäkt, skriver Richards i ett brev som i dag publiceras i Dagens Nyheter, läser jag på AB:s sajt

Ha ha ha ha ha ha ha. Och att DN publicerar detta. Det är en fars.

Marcus får frågan "Hur ser du på att Keith Richards kräver en ursäkt?"
– Jag tänker inte be någon om ursäkt för min subjektiva åsikt. Det är Keith som borde be om ursäkt. Det kostar trots allt runt 1?000 kronor för att få se en rockstjärna som knappt klarar av riffet till ”Brown sugar” längre.

Go Larsson! Ses på onsdag.

Inga kommentarer: