måndag, augusti 13, 2007

Kräsmagad varnas!

Eftersom jag är snabbast i världen med det senaste hyrde jag Borat i går. Skrattade lite, tyckte en del var sådär. När han låg i sängen, på rygg, naken, med sin polares röv nedpressad över sin egen feja visste jag inte riktigt hur jag skulle reagera. Jag undrar vems arsle jag skulle välja att omge mitt egen nuna om jag tvingades. Inte någon mans i alla fall. Inte om karlfan vägde över hundra kilo i alla fall. Nej jag skulle nog ta någon nätt brutta med osedvanligt god hygien vad gäller nedre toalett.

När jag var yngre frågade jag ofta folk:
- Vad skulle du välja, att hoppa från Eiffeltornet eller simma över Atlanten?

Så nu frågar jag dig:
- Vad väljer du, att låta din bästis bakfitta (som Borat sa) omsluta ditt ansikte eller käka en rejäl hög hundbajs?

1 kommentar:

Tjejkuligt sa...

Måste man så blir det en bästis bakfitta. Hundbajs är bara för mycket. Det går ju att hålla andan. Men att äta bajs? smaken går väl aldrig ur?

Tur att man inte behöver ställas inför sådana val.

Annis